Πλατφόρμα Capital.com: Οδηγός Κατάθεσης & Ανάληψης

Πώς κάνω μια κατάθεση στην Capital.com;

Για να κάνετε μια κατάθεση στην εφαρμογή της Capital.com:

  • Μεταβείτε στο Λογαριασμός -> Πληρωμές -> Κατάθεση Χρημάτων και επιλέξτε έναν τρόπο πληρωμής (κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη μέθοδο).

capital.com

capital.com

Για να κάνετε κατάθεση στην διαδικτυακή πλατφόρμα:

  • Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις -> Οι λογαριασμοί μου, επιλέξτε τον λογαριασμό και κάντε κλικ στο “Κατάθεση”

capital.com

  • ή μεταβείτε στο LIVE -> Κατάθεση κεφαλαίων.

capital.com

Ποια είναι η ελάχιστη κατάθεση;

Η ελάχιστη κατάθεση είναι 20 EUR, 20 USD, 20 GBP, 1500 RUB ή 100 PLN για όλους τους τρόπους πληρωμής, εκτός από ένα τραπεζικό έμβασμα, το οποίο έχει ελάχιστο ποσό 250 EUR (ή το ισόποσο στο νόμισμα του λογαριασμού συναλλαγών σας).

Λάβετε υπόψη ότι η ευελιξία συναλλαγών σας εξαρτάται από το υπόλοιπο του λογαριασμού σας.

 

Διαθέσιμοι τρόποι κατάθεσης

Η διαθεσιμότητα ορισμένων τρόπων πληρωμής στην Capital.com μπορεί να διαφέρει από χώρα σε χώρα.

Τραπεζικές κάρτες και τραπεζικά εμβάσματα είναι διαθέσιμα για όλες σχεδόν τις χώρες.

Μέθοδος Πληρωμής για Ελλάδα:

  1. ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ (ASIC, CYSEC, FCA, NBRB)
  2. ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ Visa/MasterCard/Maestro (ASIC, CySEC, FCA, NBRB)
  3. APPLEPAY (CySEC, FCA, NBRB)
  4. PAYPAL (CySEC, FCA)

 

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να εμφανιστεί μια κατάθεση στον λογαριασμό μου;

  • Οι πληρωμές με τραπεζική κάρτα θα εμφανιστούν αμέσως στον λογαριασμό σας.
  • Οι καταθέσεις που γίνονται μέσω ηλεκτρονικών πορτοφολιών λαμβάνονται συνήθως εντός 48 ωρών.
  • Για τραπεζικό έμβασμα, συνήθως χρειάζονται έως και 3 εργάσιμες ημέρες.

Για να επισπεύσετε τη διαδικασία, μπορείτε να στείλετε μια επιβεβαίωση κατάθεσης μέσω email στη διεύθυνση support@capital.com. Βεβαιωθείτε ότι μια επιβεβαίωση τραπεζικού εμβάσματος περιλαμβάνει το όνομα του αποστολέα (το πλήρες όνομά σας), το ποσό που κατατέθηκε και τον παραλήπτη (το όνομα της πλατφόρμας Capital.com).

 

Πού μπορώ να βρω τα στοιχεία της τράπεζάς της πλατφόρμας;

Για να βρείτε τα τραπεζικά στοιχεία στην εφαρμογή της Capital.com:

  • Μεταβείτε στο Λογαριασμός → Πληρωμές → Κατάθεση χρημάτων και επιλέξτε Τραπεζική μεταφορά εκεί.

Στην έκδοση web:

  • Μεταβείτε στην Κατάθεση στην αριστερή πλευρά της οθόνης και επιλέξτε Τραπεζική μεταφορά εκεί.

Τι γίνεται αν έχω προβλήματα με την κατάθεση χρημάτων;

Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με την κατάθεση χρημάτων με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, εξετάστε τις παρακάτω λύσεις:

  1. Βεβαιωθείτε ότι η κάρτα σας υποστηρίζει διαδικτυακές πληρωμές (η τράπεζά σας ενδέχεται να περιορίσει τις ηλεκτρονικές πληρωμές ή τις διεθνείς συναλλαγές χρησιμοποιώντας την κάρτα σας. Επικοινωνήστε μαζί της για να καταργήσετε αυτόν τον περιορισμό και προσπαθήστε να καταθέσετε χρήματα στον λογαριασμό σας με την κάρτα σας ξανά).
  2. Βεβαιωθείτε ότι ο κωδικός πρόσβασης μίας χρήσης είναι σωστός (για την προστασία του λογαριασμού σας από απάτη, οι τράπεζες μπορούν να απαιτήσουν επιβεβαίωση των εργασιών χρησιμοποιώντας τεχνολογία 3D-secure). Μια τράπεζα σάς στέλνει ένα SMS με έναν ειδικό κωδικό που πρέπει να εισαγάγετε για επιβεβαίωση πληρωμή. Είναι πιθανό να έχετε εισάγει λάθος κωδικό. Εισαγάγετε ξανά τα στοιχεία της κάρτας σας για να λάβετε νέο κωδικό. Ο κωδικός πρόσβασης μίας χρήσης (κωδικός) σας αποστέλλεται από την τράπεζά σας. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη λήψη ή την εισαγωγή κωδικούς, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας.
  3. Προσπαθήστε να καταθέσετε χρήματα στον λογαριασμό συναλλαγών σας ξανά (εισαγάγετε ξανά προσεκτικά τα στοιχεία της κάρτας σας). Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην ημερομηνία λήξης της κάρτας (η μορφή είναι μήνας/έτος), καθώς και στον κωδικό CVV/CVC (το τρεις τελευταίοι αριθμοί στο πίσω μέρος της κάρτας σας). Εάν αυτή είναι η πρώτη σας ηλεκτρονική πληρωμή, μην προσπαθήσετε να μαντέψετε τον κωδικό. Επικοινωνήστε με την υποστήριξη της τράπεζάς σας και ρωτήστε πώς να βρείτε τον κωδικό στην κάρτα σας.
  4. Ελέγξτε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας (ελέγξτε το υπόλοιπό σας μέσω online ή mobile banking και, στη συνέχεια, προσπαθήστε να καταθέσετε χρήματα στον λογαριασμό σας με την κάρτα σας ξανά).
  5. Ελέγξτε εάν υπάρχουν περιορισμοί στον λογαριασμό σας (οι τράπεζες μπορεί μερικές φορές να επιβάλλουν περιορισμούς στις λειτουργίες με κάρτες. Μπορεί να υπάρχει όριο στον αριθμό των συναλλαγών για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή ένα μέγιστο ποσό για μία συναλλαγή. Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας και ζητήστε να αυξήσετε το όριο και, στη συνέχεια, προσπαθήστε να καταθέσετε χρήματα στον λογαριασμό σας με την κάρτα ξανά).
  6. Επικοινωνήστε με την υποστήριξη της τράπεζας χρησιμοποιώντας έναν αριθμό τηλεφώνου στο πίσω μέρος της κάρτας σας (εξηγήστε ότι θέλετε να καταθέσετε χρήματα στον λογαριασμό συναλλαγών σας στην Capital.com αλλά η πληρωμή απορρίφθηκε. Έχετε την ημερομηνία και το ποσό της συναλλαγής που απορρίφθηκε στη διάθεση σας για την τράπεζά σας. Η τράπεζά σας θα μπορεί να σας πει τον ακριβή λόγο απόρριψης της συναλλαγής και να σας βοηθήσει να λύσετε ένα πρόβλημα με την πληρωμή σας).
  7. Προσπαθήστε να πληρώσετε με άλλη κάρτα (μερικές φορές υπάρχουν προβλήματα με μια τράπεζα ή την πύλη πληρωμής, π.χ. η αποτυχία του τραπεζικού συστήματος). Τέτοιες αστοχίες επιλύονται άμεσα και η πληρωμή σας μπορεί να πραγματοποιηθεί επιτυχώς εντός μιας ώρας. Εάν το πρόβλημα επιμένει, θα μπορούσατε δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε άλλη κάρτα για να καταθέσετε χρήματα στον λογαριασμό συναλλαγών σας.
  8. Επιλέξτε άλλους τρόπους πληρωμής (εκτός από χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες, μπορείτε να καταθέσετε χρήματα με τραπεζικό έμβασμα, Sofort, iDeal, MultiBanko, Trustly, WebMoney, Qiwi κ.λπ.).

Σημείωση: Μην προσπαθήσετε να καταθέσετε χρήματα στον λογαριασμό συναλλαγών σας περισσότερες από δύο φορές ανά 10 λεπτά. Η κάρτα σας μπορεί να αποκλειστεί για περαιτέρω προσπάθειες κατάθεσης. Αυτό είναι φτιαγμένο για να προστατεύει τα στοιχεία της κάρτας σας από μια παραβίαση.

 

Πώς μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό μου;

Για να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας, στην Εφαρμογή:

  • Μεταβείτε στο Λογαριασμός -> Πληρωμές -> Ανάληψη. Επιλέξτε τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση χρημάτων, εισαγάγετε το ποσό και κάντε κλικ στο Επιβεβαίωση.

0D0DFA01-90A6-47EC-A651-03BD5A389AB6.jpeg

capital.com

Για να κάνετε ανάληψη από την διαδικτυακή πλατφόρμα:

  • Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις -> Οι λογαριασμοί μου, επιλέξτε τον λογαριασμό και κάντε κλικ στο Ανάληψη

1960BADA-5CEA-40D1-AEB0-C27B019223E7.jpeg

  • ή μεταβείτε στο LIVE -> Ανάληψη κεφαλαίων.

7F5AB8CE-BD97-40BE-9E3C-40F7A8A2D91A.jpeg

Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό ανάληψης;

Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό ανάληψης για τραπεζικές κάρτες στην Capital.com. Μπορείτε να προχωρήσετε με οποιοδήποτε ποσό θέλετε να κάνετε ανάληψη.

Το ελάχιστο ποσό ανάληψης για τραπεζικά εμβάσματα είναι 50 EUR/USD/GBP.

 

Θα ήθελα να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό μου. Πόση ώρα θα πάρει;

Όλα τα αιτήματα ανάληψης επεξεργάζονται εντός 24 ωρών στην Capital.com, αλλά ενδέχεται να χρειαστούν έως και 5 εργάσιμες ημέρες για να φτάσουν τα χρήματα στην κάρτα/τραπεζικό σας λογαριασμό.

Λάβετε υπόψη ότι ο χρόνος μεταξύ της μεταφοράς και της λήψης χρημάτων στον λογαριασμό σας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τις διαδικασίες λειτουργίας της τράπεζάς σας.

 

Γιατί απορρίφθηκε η ανάληψή μου;

Μια ανάληψη μπορεί να απορριφθεί για διάφορους λόγους.

Δείτε τους πιο συνηθισμένους λόγους παρακάτω:

  • Απορρίφθηκε από τον πάροχο πληρωμών σας.
  1. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για περαιτέρω διευκρινίσεις. Επίσης, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Πελατών για να λάβετε τις κατάλληλες οδηγίες.
  • Τα έγγραφα που ζητήθηκαν δεν έχουν παρασχεθεί (π.χ. επιβεβαίωση ιδιοκτησίας τραπεζικής κάρτας/λογαριασμού, προέλευση κεφαλαίων κ.λπ.).
  1. Ελέγξτε το email σας για τα αιτήματα εγγράφων και στείλτε τα απαιτούμενα στη διεύθυνση support@capital.com.
  • Ξεκινήσατε με διαφορετική μέθοδο πληρωμής (δηλαδή, κάνατε κατάθεση με κάρτα και ζητήσατε ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος).
  1. Για λόγους ασφαλείας, τα χρήματα επιστρέφονται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά τη στιγμή της κατάθεσης. Ζητήστε ανάληψη με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση.
  2. Εάν θέλετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων με άλλη μέθοδο πληρωμής, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την ιδιοκτησία του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιείται για την κατάθεση χρημάτων.
  • Δεν έχετε αρκετά διαθέσιμα χρήματα για ανάληψη και μια ανάληψη μπορεί να οδηγήσει σε κλείσιμο θέσεων.
  1. Μπορείτε να κλείσετε ορισμένες θέσεις/παραγγελίες για να αυξήσετε το ποσό των διαθέσιμων χρημάτων για ανάληψη και να προσπαθήσετε ξανά ή να ξεκινήσετε μια ανάληψη για μικρότερο ποσό.
  • Ξεκινήσατε μέσω Multibanco, iDeal, Przelewy.
  1. Οι αναλήψεις σε αυτούς τους τρόπους πληρωμής δεν υποστηρίζονται. Ξεκινήστε μια ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος.
  • Υπέρβαση του ορίου όγκου ανά συναλλαγή
  1. Εάν κάνετε ανάληψη μεγαλύτερου ποσού, προσπαθήστε να το χωρίσετε σε μικρότερα μέρη.

Υπάρχουν ορισμένα όρια ανά συναλλαγή από διάφορες πύλες πληρωμής:

  • Ecommpay – έως 100 000 RUB (περίπου 1400$).
  • Safecharge – έως 25.000$.
  • WorldPay – έως 20 – 25.000 $.

Αποποίηση ευθύνης: Το παρόν υλικό δεν περιέχει και δεν πρέπει να ερμηνεύεται ως περιέχον επενδυτική συμβουλή, επενδυτικές συστάσεις, προσφορά ή προσέλκυση για συναλλαγές σε χρηματοοικονομικά μέσα. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η ανάλυση συναλλαγών δεν αποτελεί αξιόπιστο δείκτη για τυχόν τρέχουσες ή μελλοντικές επιδόσεις, καθώς οι συνθήκες ενδέχεται να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου. Πριν λάβετε οποιεσδήποτε επενδυτικές αποφάσεις, θα πρέπει να ζητήσετε συμβουλές από ανεξάρτητους πιστοποιημένους χρηματοοικονομικούς συμβούλους για να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τους κινδύνους. ΠΡΟΣΟΧΗ στην μεταβλητότητα των τιμών των Κρυπτονομισμάτων και στις συναλλαγές CFD καθώς υπάρχουν κίνδυνοι για απώλειες των κεφαλαίων σας.

Share Tweet

Top Πάροχοι σε crypto trading

Kriptomat Αγοραπωλησίες crypto στην Kriptomat
Το κεφάλαιο σας βρίσκετε σε κίνδυνο. Προσοχή στην μεταβλητότητα των τιμών των κρυπτονομισμάτων
Ava Trade Συνδέσου και ξεκίνα τις συναλαγές!
*71% των λογαριασμών ιδιωτών πελατών χάνουν χρήματα στις συναλλαγές τους σε CFD με αυτό τον πάροχο.
Plus500 Ξεκίνα με Plus500
*72% των λογαριασμών ιδιωτών πελατών χάνουν χρήματα στις συναλλαγές τους σε CFD με αυτό τον πάροχο.
Capital Capital.com
Το 76.72% των λογαριασμών των μικροεπενδυτών χάνει χρήματα κατά τη διαπραγμάτευση των CFDs με αυτόν τον πάροχο. Θα πρέπει να εξετάσετε αν όντως καταλαβαίνετε πώς λειτουργούν τα CFDs και αν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να αναλάβετε τον υψηλό κίνδυνο να χάσετε τα χρήματά σας.