Μέσω μιας συνεργασίας με την Ticketmaster, το NFL κυκλοφόρησε τα Virtual Mememorative Tickets (Ψηφιακά Συλλεκτικά Εισιτήρια).
Τα NFTs εμπλέκονται ενεργά στα επαγγελματικά αθλήματα. Μέσω μιας συνεργασίας με την Ticketmaster, το NFL κυκλοφόρησε τα εικονικά αναμνηστικά εισιτήρια που θα διανέμει στους οπαδούς, οι οποίοι παρακολουθούν επιλεγμένους αγώνες, δωρεάν. Τα NFTs του NFL δημιουργούνται από την Ticketmaster στο Polygon Network, το οποίο είναι ένα δίκτυο βασισμένο στο Ethereum και υποστηρίζεται από τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία Mark Cuban.
Η προσφορά των εισιτηρίων του NFL ξεκινά την Ημέρα των Ευχαριστιών, όταν οι Chicago Bears θα αντιμετωπίσουν τους Detroit Lions, και θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της σεζόν του 2021. Το NFL φαίνεται να δοκιμάζει τα ψηφιακά συλλεκτικά με τους οπαδούς του αθλήματος. Επίσης, πιθανόν να απεικονίζονται παίκτες σε NFT, ξεκινώντας από τον Odell Beckham Jr.
Οι οπαδοί του NFL που δεν παρακολουθούν ζωντανούς αγώνες θα μπορούν επίσης να αγοράσουν NFTs της αγαπημένης τους ομάδας, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν για κατοχή, εμπορία ή πώληση. Οι Arizona Cardinals παρουσίασαν ήδη το NFT τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως και άλλες ομάδες.
Εάν τα συλλεκτικά εισιτήρια του ΝFL στεφθούν με επιτυχία, αυτό θα μπορούσε να ανεβάσει ακόμα περισσότερο το δίκτυο του Polygon. Oι αναζητήσεις του Google Trend για NFTs έχουν ήδη φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ, ιδιαίτερα στην Ασία. Με αθλητικά πρωταθλήματα όπως το NFL να θερμαίνουν την ήδη καυτή αγορά, είναι σχεδόν αδύνατο να υποθέσουμε πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει.
NFL όπως στο NBA
Το NFL φαίνεται να βαδίζει στα χνάρια ενός άλλου επαγγελματικού αθλητικού πρωταθλήματος, του NBA. Το Pro basketball είναι ήδη στο «τρένο» του NFT και έχει κυκλοφορήσει το Top Shot, δίνοντας στους θαυμαστές την ευκαιρία να συλλέγουν και να ανταλλάσσουν στιγμές με τη μορφή μη ανταλλάξιμων κουπονιών.
Ο ιδιοκτήτης των Dallas Mavericks, Mark Cuban, παρείχε ένα μοντέλο που φαίνεται να μιμείται το ΝFL. Η ομάδα παρέχει δωρεάν NFTs στους οπαδούς που παρακολουθούν αγώνες των Dallas Mavericks, παρόμοια με την προσέγγιση των ψηφιακών εισιτηρίων του NFL.
Το επόμενο κύμα των NFTs θα μπορούσε να προέλθει από τις αθλητικές μάρκες. Μέχρι στιγμής, η Adidas έχει κάνει το ντεμπούτο της στο metaverse με το λανσάρισμα ενός NFT.
Πηγή: fxempire.com
Αποποίηση ευθύνης: Το παρόν υλικό δεν περιέχει και δεν πρέπει να ερμηνεύεται ως περιέχον επενδυτική συμβουλή, επενδυτικές συστάσεις, προσφορά ή προσέλκυση για συναλλαγές σε χρηματοοικονομικά μέσα. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η ανάλυση συναλλαγών δεν αποτελεί αξιόπιστο δείκτη για τυχόν τρέχουσες ή μελλοντικές επιδόσεις, καθώς οι συνθήκες ενδέχεται να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου. Πριν λάβετε οποιεσδήποτε επενδυτικές αποφάσεις, θα πρέπει να ζητήσετε συμβουλές από ανεξάρτητους πιστοποιημένους χρηματοοικονομικούς συμβούλους για να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τους κινδύνους. ΠΡΟΣΟΧΗ στην μεταβλητότητα των τιμών των Κρυπτονομισμάτων και στις συναλλαγές CFD καθώς υπάρχουν κίνδυνοι για απώλειες των κεφαλαίων σας.