Ένας επιχειρηματίας είναι ένα άτομο που δημιουργεί μια νέα επιχείρηση, αναλαμβάνοντας τους περισσότερους από τους κινδύνους και απολαμβάνοντας τα περισσότερα από τα οφέλη. Η διαδικασία δημιουργίας μιας επιχείρησης είναι γνωστή ως επιχειρηματικότητα. Ο επιχειρηματίας θεωρείται συνήθως ως καινοτόμος, πηγή νέων ιδεών, αγαθών, υπηρεσιών και επιχειρήσεων/ή διαδικασιών.
Οι επιχειρηματίες διαδραματίζουν βασικό ρόλο σε κάθε οικονομία, χρησιμοποιώντας τις δεξιότητες και την πρωτοβουλία που απαιτούνται για την πρόβλεψη των αναγκών και τη μεταφορά καλών νέων ιδεών στην αγορά. Η επιχειρηματικότητα που αποδεικνύεται επιτυχημένη στην ανάληψη των κινδύνων της δημιουργίας μιας startup ανταμείβεται με κέρδη, φήμη και συνεχείς ευκαιρίες ανάπτυξης. Η επιχειρηματικότητα που αποτυγχάνει έχει ως αποτέλεσμα απώλειες και μικρότερη επικράτηση στις αγορές για τους εμπλεκόμενους.
Πώς λειτουργεί η Επιχειρηματικότητα
Η επιχειρηματικότητα είναι ένας από τους πόρους που οι οικονομολόγοι κατηγοριοποιούν ως αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής, ενώ οι άλλοι τρεις είναι η γη/φυσικοί πόροι, η εργασία και το κεφάλαιο. Ένας επιχειρηματίας συνδυάζει τα τρία πρώτα από αυτά για την κατασκευή αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών. Συνήθως δημιουργούν ένα επιχειρηματικό σχέδιο, προσλαμβάνουν εργατικό δυναμικό, αποκτούν πόρους και χρηματοδότηση και παρέχουν ηγεσία και διαχείριση για την επιχείρηση.
Οι επιχειρηματίες συνήθως αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες όταν χτίζουν τις εταιρείες τους. Οι τρεις που πολλοί από αυτούς αναφέρουν ως τις πιο απαιτητικές είναι οι εξής:
- Υπερνίκηση της γραφειοκρατίας
- Πρόσληψη ταλέντων
- Λήψη χρηματοδότησης
Οι οικονομολόγοι δεν είχαν ποτέ έναν σταθερό ορισμό του «επιχειρηματία» ή «επιχειρηματικότητα» (η λέξη «επιχειρηματίας» προέρχεται από το γαλλικό ρήμα entreprendre , που σημαίνει «αναλαμβάνω»). Αν και η έννοια του επιχειρηματία υπήρχε και ήταν γνωστή εδώ και αιώνες, οι κλασικοί και νεοκλασικοί οικονομολόγοι άφησαν τους επιχειρηματίες έξω από τα επίσημα μοντέλα τους: Υπέθεσαν ότι οι τέλειες πληροφορίες θα ήταν γνωστές σε πλήρως ορθολογικούς παράγοντες, χωρίς να αφήνουν περιθώρια για ανάληψη κινδύνου ή ανακάλυψη. Μόλις στα μέσα του 20ου αιώνα οι οικονομολόγοι προσπάθησαν σοβαρά να ενσωματώσουν την επιχειρηματικότητα στα μοντέλα τους.
Τρεις στοχαστές ήταν οι πρωτοπόροι για την ένταξη των επιχειρηματιών: ο Joseph Schumpeter, ο Frank Knight και ο Israel Kirzner. Ο Schumpeter πρότεινε ότι οι επιχειρηματίες -όχι μόνο οι εταιρείες- ήταν υπεύθυνοι για τη δημιουργία νέων πραγμάτων στην αναζήτηση του κέρδους. Ο Knight εστίασε στους επιχειρηματίες ως φορείς της αβεβαιότητας και πίστευε ότι ήταν υπεύθυνοι για τα ασφάλιστρα κινδύνου στις χρηματοπιστωτικές αγορές. Ο Kirzner σκέφτηκε την επιχειρηματικότητα ως μια διαδικασία που οδήγησε στην ανακάλυψη.
Πώς να Γίνετε Επιχειρηματίας
Αφού αποσύρθηκε από τα επαγγελματικά της παπούτσια του χορού, η Judi Sheppard Missett έγινε επιχειρηματίας διδάσκοντας ένα μάθημα χορού σε πολίτες προκειμένου να κερδίσει κάποια επιπλέον μετρητά. Σύντομα όμως έμαθε ότι οι γυναίκες που ήρθαν στο στούντιο της ενδιαφέρονται λιγότερο να μάθουν ακριβή βήματα και περισσότερο να χάσουν βάρος και να τονώσουν το ηθικό τους. Η Sheppard Missett προσέλαβε τότε εκπαιδευτές για να τους διδάξει τις ρουτίνες της στις μάζες και η Jazzercise γεννήθηκε. Ακολούθησε συμφωνία για franchise. Σήμερα, η εταιρεία έχει περισσότερες από 8.300 τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.
Μετά από ένα μάθημα παρασκευής παγωτού, δύο επιχειρηματίες, ο Τζέρι Γκρίνφιλντ και ο Μπεν Κοέν συνδύασαν αποταμίευση 8.000 δολαρίων με δάνειο 4.000 δολαρίων, μίσθωσαν ένα βενζινάδικο στο Μπέρλινγκτον και αγόρασαν εξοπλισμό για να δημιουργήσουν παγωτό με μοναδική γεύση για την τοπική αγορά. Σήμερα, τα έσοδα της Ben & Jerry ανέρχονται σε εκατομμύρια σε ετήσια βάση.
Αν και ο «αυτοδημιούργητος άντρας» (ή γυναίκα) ήταν πάντα δημοφιλής φιγούρα στην αμερικανική κοινωνία, η επιχειρηματικότητα έχει ρομαντικοποιηθεί πολύ τις τελευταίες δεκαετίες. Στον 21ο αιώνα, το παράδειγμα εταιρειών του Διαδικτύου όπως η Alphabet, πρώην Google (GOOG) και η Meta (FB), πρώην Facebook, που έχουν κάνει τους ιδρυτές τους εξαιρετικά πλούσιους, έχει κάνει τους ανθρώπους να ερωτεύονται την ιδέα να γίνουν επιχειρηματίες.
Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά επαγγέλματα, όπου συχνά υπάρχει ένα καθορισμένο μονοπάτι που πρέπει να ακολουθήσετε, ο δρόμος προς την επιχειρηματικότητα είναι μυστηριώδης για τους περισσότερους. Αυτό που λειτουργεί για έναν επιχειρηματία μπορεί να μην λειτουργεί για τον επόμενο και το αντίστροφο. Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν επτά γενικά βήματα που έχουν ακολουθήσει οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, επιτυχημένοι επιχειρηματίες:
Διασφάλιση χρηματοπιστωτικής σταθερότητας
Αυτό το πρώτο βήμα δεν είναι αυστηρή απαίτηση αλλά σίγουρα συνιστάται. Ενώ οι επιχειρηματίες έχουν δημιουργήσει επιτυχημένες επιχειρήσεις με λιγοστά μέσα οικονομικής φύσεως (σκεφτείτε το Facebook, τώρα Meta, με ιδρυτή τον Mark Zuckerberg ως φοιτητή), ξεκινώντας με επαρκή προσφορά μετρητών και διασφαλίζοντας τη συνεχή χρηματοδότηση αυτό θα βοηθήσει έναν επίδοξο επιχειρηματία, αυξάνοντας τα προσωπικά του μέσα και δίνοντά του περισσότερο χρόνο να δουλέψει για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης επιχείρησης, αντί να ανησυχεί για το γρήγορο κέρδος.
Δημιουργήστε ένα διαφορετικό σετ δεξιοτήτων
Μόλις ένα άτομο έχει ισχυρά οικονομικά, είναι σημαντικό να οικοδομήσει ένα ποικίλο σύνολο δεξιοτήτων και στη συνέχεια να εφαρμόσει αυτές τις δεξιότητες στον πραγματικό κόσμο. Η ομορφιά του βήματος δύο είναι ότι μπορεί να γίνει ταυτόχρονα με το πρώτο βήμα.
Η οικοδόμηση ενός συνόλου δεξιοτήτων μπορεί να επιτευχθεί μέσω της εκμάθησης και της δοκιμής νέων εργασιών σε πραγματικές συνθήκες. Για παράδειγμα, εάν ένας επίδοξος επιχειρηματίας έχει ένα υπόβαθρο στα χρηματοοικονομικά, μπορεί να μεταβεί σε έναν ρόλο πωλήσεων στην υπάρχουσα εταιρεία του για να μάθει τις soft skills που είναι απαραίτητες για να είναι επιτυχημένος. Μόλις δημιουργηθεί ένα ποικίλο σύνολο δεξιοτήτων, αυτό δίνει στον επιχειρηματία μια εργαλειοθήκη στην οποία μπορεί να βασιστεί όταν έρχεται αντιμέτωπος με το αναπόφευκτο των δύσκολων καταστάσεων.
Πολλά έχουν συζητηθεί για το αν είναι απαραίτητο να πάει κανείς στο κολέγιο για να γίνει ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας. Πολλοί διάσημοι επιχειρηματίες είναι διάσημοι επειδή εγκατέλειψαν το κολέγιο: ο Steve Jobs, ο Mark Zuckerberg και ο Larry Ellison, για να αναφέρουμε μερικούς.
Αν και η μετάβαση στο κολέγιο δεν είναι απαραίτητη για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης, μπορεί να διδάξει στους νέους πολλά για τον κόσμο με πολλούς άλλους τρόπους. Και αυτές οι διάσημες εγκαταλείψεις του κολεγίου είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Το κολέγιο μπορεί να μην είναι για όλους και η επιλογή είναι προσωπική.
Δεν είναι αλήθεια ότι η εξειδίκευση στην επιχειρηματικότητα είναι απαραίτητη για την έναρξη μιας επιχείρησης. Οι άνθρωποι που έχουν δημιουργήσει επιτυχημένες επιχειρήσεις έχουν ειδικευτεί σε πολλά διαφορετικά θέματα και με αυτόν τον τρόπο μπορεί να άνοιξαν τα μάτια τους σε έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης.
Καταναλώστε περιεχόμενο
Όσο σημαντική είναι η οικοδόμηση ενός διαφορετικού συνόλου δεξιοτήτων, η ανάγκη κατανάλωσης μιας ποικιλίας περιεχομένου είναι εξίσου σημαντική. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να έχει τη μορφή podcast, βιβλίων, άρθρων ή διαλέξεων. Το σημαντικό είναι ότι το περιεχόμενο, ανεξάρτητα από το κανάλι, θα πρέπει να ποικίλλει ανάλογα με το τι καλύπτει. Ένας επίδοξος επιχειρηματίας πρέπει πάντα να εξοικειώνεται με τον κόσμο γύρω του, ώστε να μπορεί να βλέπει τις βιομηχανίες με μια νέα προοπτική, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια επιχείρηση γύρω από έναν συγκεκριμένο τομέα.
Προσδιορίστε ένα πρόβλημα προς επίλυση
Μέσω της κατανάλωσης περιεχομένου σε πολλαπλά κανάλια, ένας επίδοξος επιχειρηματίας είναι σε θέση να εντοπίσει διάφορα προβλήματα προς επίλυση. Ένα επιχειρηματικό ρητό υπαγορεύει ότι το προϊόν ή η υπηρεσία μιας εταιρείας πρέπει να λύσει ένα συγκεκριμένο σημείο καμπής, είτε για άλλη επιχείρηση είτε για ομάδα καταναλωτών. Μέσω του εντοπισμού ενός προβλήματος, ένας επίδοξος επιχειρηματίας είναι σε θέση να οικοδομήσει μια επιχείρηση γύρω από την επίλυση αυτού του προβλήματος.
Είναι σημαντικό να συνδυάσετε τα βήματα τρία και τέσσερα, ώστε να είναι δυνατός ο εντοπισμός ενός προβλήματος προς επίλυση εξετάζοντας διάφορες βιομηχανίες ως ξένοι. Αυτό συχνά παρέχει σε έναν επίδοξο επιχειρηματία τη δυνατότητα να δει ένα πρόβλημα που οι άλλοι μπορεί να μην το κάνουν.
Λύστε αυτό το πρόβλημα
Οι επιτυχημένες startups λύνουν ένα συγκεκριμένο προβληματικό σημείο για άλλες εταιρείες ή για το κοινό. Αυτό είναι γνωστό ως “προσθέτοντας αξία στο πρόβλημα”. Μόνο μέσω της προσθήκης αξίας σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ή σημείο καμπής, ένας επιχειρηματίας γίνεται επιτυχημένος.
Ας πούμε, για παράδειγμα, ότι αναγνωρίζετε ότι η διαδικασία για να κλείσετε ένα ραντεβού στον οδοντίατρο είναι περίπλοκη για τους ασθενείς και ως αποτέλεσμα οι οδοντίατροι χάνουν πελάτες. Η αξία θα μπορούσε να είναι η δημιουργία ενός διαδικτυακού συστήματος ραντεβού που διευκολύνει την κράτηση ραντεβού.
Δικτυωθείτε
Οι περισσότεροι επιχειρηματίες δεν μπορούν να το κάνουν μόνοι τους. Ο επιχειρηματικός κόσμος είναι απίθανος και το να λαμβάνετε οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε πάντα θα βοηθάει και θα μειώνει τον χρόνο που χρειάζεται για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση. Η δικτύωση είναι ζωτικής σημασίας για κάθε νέο επιχειρηματία. Η γνωριμία με τους κατάλληλους ανθρώπους που μπορούν να σας μυήσουν σε επαφές στον κλάδο σας, όπως τους κατάλληλους προμηθευτές, χρηματοδότες, ακόμη και μέντορες, μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας.
Συμμετέχοντας σε συνέδρια, στέλνοντας email και τηλεφωνώντας σε άτομα του κλάδου, μιλώντας με τον αδερφό του φίλου του ξαδέρφου σας που ασχολείται με παρόμοια επιχείρηση, θα σας βοηθήσουν να βγείτε στον κόσμο και να ανακαλύψετε άτομα που μπορούν να σας καθοδηγήσουν. Μόλις έχετε το πόδι σας στην πόρτα με τους κατάλληλους ανθρώπους, η διεξαγωγή μιας επιχείρησης γίνεται πολύ πιο εύκολη.
Με οδηγό το Παράδειγμα
Κάθε επιχειρηματίας πρέπει να είναι ηγέτης στην εταιρεία του. Το να κάνεις απλώς τις καθημερινές απαιτήσεις δεν θα οδηγήσει σε επιτυχία. Ένας ηγέτης πρέπει να εργαστεί σκληρά, να παρακινήσει και να εμπνεύσει τους υπαλλήλους του να αξιοποιήσουν τις καλύτερες δυνατότητές τους, κάτι που θα οδηγήσει στην επιτυχία της εταιρείας.
Δείτε μερικές από τις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες εταιρείες. Όλες τους είχαν σπουδαίους ηγέτες. Apple και Steve Jobs, Bill Gates και Microsoft, Bob Iger και Disney, και ούτω καθεξής. Μελετήστε αυτούς τους ανθρώπους και διαβάστε τα βιβλία τους για να δείτε πώς να γίνετε σπουδαίος ηγέτης και να γίνετε ο ηγέτης που μπορούν να ακολουθήσουν οι υπάλληλοί σας με το παράδειγμα που δίνετε.
Χρηματοδότηση Επιχειρηματικότητας
Δεδομένης της επικινδυνότητας ενός νέου εγχειρήματος, η απόκτηση κεφαλαιακής χρηματοδότησης είναι ιδιαίτερα προκλητική και πολλοί επιχειρηματίες το αντιμετωπίζουν μέσω του bootstrapping: χρηματοδότηση μιας επιχείρησης χρησιμοποιώντας μεθόδους όπως η χρήση δικών τους χρημάτων, η παροχή ιδίων κεφαλαίων για τη μείωση του κόστους εργασίας, η ελαχιστοποίηση των αποθεμάτων και πρακτορεία απαιτήσεων.
Ενώ ορισμένοι επιχειρηματίες είναι σόλο παίκτες που αγωνίζονται να απογειώσουν τις μικρές επιχειρήσεις, άλλοι αναζητούν συνεργάτες οπλισμένους με μεγαλύτερη πρόσβαση σε κεφάλαια και άλλους πόρους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι νέες εταιρείες μπορεί να αποκτήσουν χρηματοδότηση από επενδυτές επιχειρηματικών συμμετοχών, επενδυτές αγγέλους, hedge funds, crowdfunding ή μέσω πιο παραδοσιακών πηγών, όπως τραπεζικά δάνεια.
Πόροι για επιχειρηματίες
Υπάρχει μια ποικιλία πόρων χρηματοδότησης για επιχειρηματίες που ξεκινούν τις δικές τους επιχειρήσεις. Η λήψη ενός δανείου για μικρές επιχειρήσεις μέσω της Διοίκησης Μικρών Επιχειρήσεων (SBA) μπορεί να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν την επιχείρηση με οικονομικά προσιτά δάνεια. Η SBA βοηθά στη σύνδεση των επιχειρήσεων με τους παρόχους δανείων.
Εάν οι επιχειρηματίες είναι πρόθυμοι να εγκαταλείψουν ένα μέρος του μετοχικού κεφαλαίου στην επιχείρησή τους, τότε μπορεί να βρουν χρηματοδότηση με τη μορφή αγγέλων επενδυτών και κεφαλαίων επιχειρηματικού κινδύνου. Αυτοί οι τύποι επενδυτών παρέχουν επίσης καθοδήγηση και συνδέσεις εκτός από κεφάλαιο.
Το crowdfunding έχει γίνει επίσης ένας δημοφιλής τρόπος άντλησης κεφαλαίων από τους επιχειρηματίες, ιδιαίτερα μέσω του Kickstarter. Ένας επιχειρηματίας δημιουργεί μια σελίδα για το προϊόν του και έναν χρηματικό στόχο για να φτάσει, ενώ υπόσχεται ορισμένα δώρα σε όσους κάνουν δωρεές, όπως προϊόντα ή εμπειρίες.
Bootstrapping για επιχειρηματίες
Το Bootstrapping αναφέρεται στην οικοδόμηση μιας εταιρείας αποκλειστικά από τις αποταμιεύσεις σας ως επιχειρηματίας καθώς και από τις αρχικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από την επιχείρησή σας. Αυτή είναι μια δύσκολη διαδικασία καθώς όλος ο οικονομικός κίνδυνος βαρύνει τον επιχειρηματία και υπάρχουν λίγα περιθώρια για λάθη. Εάν η επιχείρηση αποτύχει, ο επιχειρηματίας μπορεί επίσης να χάσει όλες τις αποταμιεύσεις της ζωής του.
Το πλεονέκτημα του bootstrapping είναι ότι ένας επιχειρηματίας μπορεί να διευθύνει την επιχείρηση με το δικό του όραμα και χωρίς εξωτερική παρέμβαση ή επενδυτές που απαιτούν γρήγορα κέρδη. Τούτου λεχθέντος, μερικές φορές η βοήθεια ενός ξένου μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση αντί να την βλάψει. Πολλές εταιρείες τα κατάφεραν με τη στρατηγική του bootstrapping, αλλά είναι ένας δύσκολος δρόμος.
Μικρές επιχειρήσεις εναντίον Επιχειρηματικότητας
Μια μικρή επιχείρηση και η επιχειρηματικότητα έχουν πολλά κοινά αλλά είναι διαφορετικά. Μια μικρή επιχείρηση είναι μια εταιρεία, συνήθως, μια ατομική επιχείρηση ή μια εταιρική σχέση, που δεν είναι μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους επιχείρηση, δραστηριοποιείται τοπικά και δεν έχει πρόσβαση σε τεράστιο όγκο πόρων ή κεφαλαίων.
Η επιχειρηματικότητα αναφέρεται σε ένα άτομο που έχει μια ιδέα και σκοπεύει να εκτελέσει αυτήν την ιδέα, συνήθως για να διαταράξει την τρέχουσα αγορά με ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία. Η επιχειρηματικότητα ξεκινά συνήθως ως μια μικρή επιχείρηση, αλλά το μακροπρόθεσμο όραμα είναι πολύ μεγαλύτερο, να αναζητήσει υψηλά κέρδη και να κατακτήσει μερίδιο αγοράς με μια καινοτόμο νέα ιδέα.
Πώς οι επιχειρηματίες βγάζουν χρήματα
Οι επιχειρηματίες βγάζουν χρήματα όπως κάθε επιχείρηση: επιδιώκουν να παράγουν έσοδα που είναι μεγαλύτερα από το κόστος. Η αύξηση των εσόδων είναι ο στόχος και αυτός μπορεί να επιτευχθεί μέσω μάρκετινγκ, από στόμα σε στόμα και δικτύωση. Η διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα είναι επίσης κρίσιμη καθώς οδηγεί σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω αποτελεσματικών λειτουργιών και τελικά οικονομιών κλίμακας.
Φόροι για επιχειρηματίες
Οι φόροι που θα πληρώσετε ως επιχειρηματίας θα εξαρτηθούν από το πώς θα δημιουργήσετε την επιχείρησή σας όσον αφορά τη δομή.
Ατομική επιχείρηση: Μια επιχείρηση που έχει συσταθεί με αυτόν τον τρόπο είναι προέκταση του ατόμου. Τα έσοδα και τα έξοδα της επιχείρησης καταχωρούνται στο Πρόγραμμα Γ στην προσωπική σας φορολογική δήλωση και φορολογείστε με τον ατομικό σας φορολογικό συντελεστή.
Συνεργασία: Για φορολογικούς σκοπούς, μια εταιρική σχέση λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως μια ατομική επιχείρηση, με τη μόνη διαφορά ότι τα έσοδα και τα έξοδα κατανέμονται μεταξύ των εταίρων.
Υπάρχουν πολλά οφέλη που μπορούν να επιτύχουν οι επιχειρηματίες μέσω φόρων, όπως η αφαίρεση του γραφείου και των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας στο σπίτι τους, τα χιλιόμετρα για επαγγελματικά ταξίδια, η διαφήμιση και τα έξοδα ταξιδιού.
C-Corporation: Μια C-corporation είναι ξεχωριστή νομική οντότητα και έχει χωριστούς φόρους που κατατίθενται στην IRS από τον επιχειρηματία. Το επιχειρηματικό εισόδημα θα φορολογείται με τον εταιρικό φορολογικό συντελεστή και όχι με τον συντελεστή φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων.
Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης (LLC) ή S-Corporation: Αυτές οι δύο επιλογές φορολογούνται με τον ίδιο τρόπο όπως μια C-corporation, αλλά συνήθως σε χαμηλότερα ποσά.
7 Χαρακτηριστικά των Επιχειρηματιών
Τι άλλο κοινό έχουν οι ιστορίες επιχειρηματικής επιτυχίας; Περιλαμβάνουν πάντα εργατικούς ανθρώπους που βουτούν σε πράγματα για τα οποία είναι φυσικά παθιασμένοι.
Δίνοντας αξιοπιστία στο ρητό, «βρες έναν τρόπο να πληρώνεσαι για τη δουλειά που θα έκανες δωρεάν», το πάθος είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό στοιχείο που πρέπει να έχουν οι ιδιοκτήτες startup επιχειρήσεων και κάθε πλεονέκτημα βοηθάει.
Ενώ η προοπτική να γίνετε το αφεντικό του εαυτού σας και να κερδίσετε μια περιουσία είναι δελεαστική για τους επιχειρηματίες ονειροπόλους, το πιθανό μειονέκτημα είναι τεράστιο. Το εισόδημα δεν είναι εγγυημένο, τα οφέλη που χορηγούνται από τον εργοδότη παραμερίζονται και όταν η επιχείρησή σας χάνει χρήματα, τα προσωπικά σας περιουσιακά στοιχεία μπορεί να χτυπηθούν – όχι μόνο το τελικό αποτέλεσμα μιας εταιρείας. Αλλά η τήρηση μερικών δοκιμασμένων και αληθινών αρχών μπορεί να βοηθήσει πολύ στη διάχυση του κινδύνου. Τα παρακάτω είναι μερικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να είσαι επιτυχημένος επιχειρηματίας.
- Πολυχρηστικότητα
Όταν ξεκινάτε, είναι σημαντικό να χειρίζεστε προσωπικά τις πωλήσεις και άλλες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες όποτε είναι δυνατόν. Η άμεση επαφή με τον πελάτη είναι ο σαφέστερος δρόμος για τη λήψη ειλικρινών σχολίων σχετικά με το τι αρέσει στην αγορά-στόχο και τι θα μπορούσατε να κάνετε καλύτερα. Εάν δεν είναι πάντα πρακτικό η μοναδική διεπαφή με τον πελάτη, οι επιχειρηματίες θα πρέπει να εκπαιδεύουν τους υπαλλήλους να προσκαλούν τα σχόλια των πελατών ως κάτι αυτονόητο. Αυτό όχι μόνο κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ενδυναμωμένοι, αλλά οι πιο ευτυχισμένοι πελάτες είναι πιο πιθανό να προτείνουν επιχειρήσεις σε άλλους.
Η προσωπική απάντηση σε τηλέφωνα είναι ένα από τα πιο σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που κατέχουν οι οικιακόι επιχειρηματίες έναντι των μεγαλύτερων ανταγωνιστών τους. Σε μια εποχή αντιδράσεων υψηλής τεχνολογίας, όπου οι πελάτες είναι απογοητευμένοι με τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις και τα μενού αφής, η ακρόαση ανθρώπινης φωνής είναι ένας σίγουρος τρόπος για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να κάνετε τους υπάρχοντες να αισθάνονται ότι εκτιμούν. Ένα σημαντικό γεγονός, δεδομένου ότι περίπου το 80% όλων των επιχειρήσεων δημιουργείται από επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Παραδόξως, ενώ οι πελάτες εκτιμούν την τηλεφωνική πρόσβαση υψηλής αφής, περιμένουν επίσης έναν εξαιρετικά εκλεπτυσμένο ιστότοπο. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κλάδο υψηλής τεχνολογίας, οι επιχειρηματίες πρέπει να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία του Διαδικτύου για να περάσουν το μήνυμά τους. Μια επιχείρηση που βασίζεται σε γκαράζ εκκίνησης μπορεί να έχει έναν ανώτερο ιστότοπο από μια καθιερωμένη εταιρεία 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Απλώς βεβαιωθείτε ότι ένας ζωντανός άνθρωπος βρίσκεται στην άλλη άκρη του αριθμού τηλεφώνου που αναφέρεται.
- Ευελιξία
Λίγοι επιτυχημένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων βρίσκουν τέλειες φόρμουλες κατευθείαν από την αρχή. Αντίθετα: οι ιδέες πρέπει να μεταμορφώνονται με την πάροδο του χρόνου. Είτε τροποποιείτε το σχεδιασμό του προϊόντος είτε αλλάζετε τρόφιμα σε ένα μενού, η εύρεση του τέλειου γλυκού απαιτεί δοκιμή και λάθος.
Ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των Starbucks, Howard Schultz, αρχικά πίστευε ότι η αναπαραγωγή μουσικής ιταλικής όπερας από ηχεία καταστήματος θα τονίσει την εμπειρία του ιταλικού καφενείου που προσπαθούσε να αναπαράγει. Αλλά οι πελάτες έβλεπαν τα πράγματα διαφορετικά και δεν έδειχναν να τους αρέσουν οι άριες με τους εσπρέσο τους. Ως αποτέλεσμα, ο Schultz εγκατέλειψε την όπερα και εισήγαγε άνετες καρέκλες.
- Αντίληψη των χρημάτων
Μέσα στην καρδιά κάθε επιτυχημένης νέας επιχείρησης, ένα εγχείρημα χτυπά τη ζωή της σταθερής ταμειακής ροής, η οποία είναι απαραίτητη για την αγορά αποθεμάτων, την πληρωμή ενοικίου, τη συντήρηση εξοπλισμού και την προώθηση της επιχείρησης. Το κλειδί για να μείνετε στο μαύρο είναι η αυστηρή τήρηση λογιστικών βιβλίων των εσόδων έναντι των εξόδων. Και δεδομένου ότι οι περισσότερες νέες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν κέρδη εντός του πρώτου έτους, διαθέτοντας χρήματα στην άκρη για αυτό το ενδεχόμενο, οι επιχειρηματίες μπορούν να συμβάλουν στον μετριασμό του κινδύνου έλλειψης κεφαλαίων. Σχετικά με αυτό, είναι σημαντικό να διατηρούνται τα προσωπικά και τα επιχειρηματικά κόστη χωριστά και να μην μπαίνετε ποτέ σε επιχειρηματικά κεφάλαια για να καλύψετε το κόστος της καθημερινής ζωής.
Φυσικά, είναι σημαντικό να πληρώνετε έναν ρεαλιστικό μισθό που σας επιτρέπει να καλύψετε τα απαραίτητα, αλλά όχι πολύ περισσότερα. ειδικά όταν εμπλέκονται επενδυτές. Φυσικά, τέτοιες θυσίες μπορεί να τεντώσουν τις σχέσεις με τα αγαπημένα πρόσωπα που μπορεί να χρειαστεί να προσαρμοστούν σε χαμηλότερο βιοτικό επίπεδο και να υπομείνουν ανησυχίες για τον κίνδυνο της οικογενειακής περιουσίας. Για αυτόν τον λόγο, οι επιχειρηματίες θα πρέπει να επικοινωνούν αυτά τα ζητήματα πολύ νωρίτερα και να βεβαιωθούν ότι τα σημαντικά αγαπημένα τους πρόσωπα είναι πνευματικά μαζί τους.
- Ανθεκτικότητα
Το να διευθύνεις τη δική σου επιχείρηση είναι εξαιρετικά δύσκολο, ειδικά να ξεκινήσεις από την αρχή. Απαιτεί πολύ χρόνο, αφοσίωση και αποτυχία. Ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας πρέπει να δείξει ανθεκτικότητα σε όλες τις δυσκολίες στο δρόμο που ακολουθεί. Κάθε φορά που συναντούν αποτυχία ή απόρριψη, πρέπει να συνεχίσουν να προωθούν.
Το ξεκίνημα της επιχείρησής σας είναι μια διαδικασία μάθησης και κάθε διαδικασία μάθησης συνοδεύεται από μια καμπύλη μάθησης, η οποία μπορεί να είναι απογοητευτική, ειδικά όταν τα χρήματα είναι στη μέση. Είναι σημαντικό να μην τα παρατάς ποτέ στις δύσκολες στιγμές αν θέλεις να πετύχεις.
- Προσήλωση
Παρόμοια με την ανθεκτικότητα, ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένος και να εξαλείψει τον θόρυβο και τις αμφιβολίες που προκύπτουν από τη λειτουργία μιας επιχείρησης. Το να παρασυρθείτε, να μην πιστεύετε στα ένστικτα και τις ιδέες σας και να χάσετε τον τελικό στόχο είναι μια συνταγή αποτυχίας. Ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας πρέπει πάντα να θυμάται γιατί ξεκίνησε την επιχείρηση και να συνεχίσει να έχει την πορεία του για να το ολοκληρώσει.
- Επιχειρηματικό μυαλό
Η γνώση του τρόπου διαχείρισης των χρημάτων και η κατανόηση των οικονομικών καταστάσεων είναι κρίσιμης σημασίας για οποιονδήποτε έχει τη δική του επιχείρηση. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα έσοδά σας, τα κόστη σας και πώς να τα αυξήσετε ή να τα μειώσετε, αντίστοιχα. Φροντίζοντας να μην καταναλώνετε μετρητά αυτό θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε την επιχείρηση ζωντανή.
Η εφαρμογή μιας υγιούς επιχειρηματικής στρατηγικής, η γνώση της αγοράς-στόχου σας, των ανταγωνιστών σας, των δυνατών και των αδυναμιών σας, θα σας επιτρέψει να χειριστείτε το δύσκολο τοπίο της λειτουργίας της επιχείρησής σας.
- Επικοινωνία
Η επιτυχημένη επικοινωνία είναι σημαντική σχεδόν σε κάθε πτυχή της ζωής, ανεξάρτητα από το τι κάνετε. Είναι επίσης υψίστης σημασίας για τη λειτουργία μιας επιχείρησης. Από τη μετάδοση των ιδεών και των στρατηγικών σας σε πιθανούς επενδυτές μέχρι την κοινή χρήση του επιχειρηματικού σας σχεδίου με τους υπαλλήλους σας έως τη διαπραγμάτευση συμβάσεων με προμηθευτές απαιτούν επιτυχή επικοινωνία.
Τύποι επιχειρηματιών
Δεν είναι όλοι οι επιχειρηματίες ίδιοι και δεν έχουν όλοι τους ίδιους στόχους. Εδώ είναι μερικοί τύποι επιχειρηματιών:
- Οικοδόμος
Οι κατασκευαστές επιδιώκουν να δημιουργήσουν επεκτάσιμες επιχειρήσεις μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι οικοδόμοι συνήθως περνούν 5 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα τα πρώτα δύο έως τέσσερα χρόνια και συνεχίζουν να αυξάνουν έως τα 100 εκατομμύρια δολάρια ή περισσότερο. Αυτά τα άτομα επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια ισχυρή υποδομή προσλαμβάνοντας τα καλύτερα ταλέντα και αναζητώντας τους καλύτερους επενδυτές. Έχουν ιδιοσυγκρασιακές προσωπικότητες που ταιριάζουν στη γρήγορη ανάπτυξη που επιθυμούν, αλλά μπορούν να κάνουν δύσκολες τις προσωπικές και επιχειρηματικές σχέσεις.
- Καιροσκόπος
Οι καιροσκόποι επιχειρηματίες είναι αισιόδοξα άτομα με την ικανότητα να διαλέγουν οικονομικές ευκαιρίες, να μπαίνουν την κατάλληλη στιγμή, να παραμένουν στο πλοίο κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης και να βγαίνουν όταν μια επιχείρηση φτάνει στο αποκορύφωμά της.
Αυτοί οι τύποι επιχειρηματιών ενδιαφέρονται για τα κέρδη και τον πλούτο που θα δημιουργήσουν, επομένως έλκονται από ιδέες όπου μπορούν να δημιουργήσουν υπολειπόμενο εισόδημα ή εισόδημα ανανέωσης. Επειδή ψάχνουν να βρουν ευκαιριακές ευκαιρίες, οι καιροσκόποι επιχειρηματίες μπορεί να είναι παρορμητικοί.
- Νεωτεριστής
Οι καινοτόμοι είναι εκείνα τα σπάνια άτομα που έχουν μια υπέροχη ιδέα ή προϊόν που κανείς δεν έχει σκεφτεί πριν. Σκεφτείτε τον Thomas Edison, τον Steve Jobs και τον Mark Zuckerberg. Αυτά τα άτομα δούλεψαν πάνω σε αυτό που αγαπούσαν και βρήκαν επιχειρηματικές ευκαιρίες μέσα από αυτό.
Αντί να επικεντρώνονται στα χρήματα, οι καινοτόμοι ενδιαφέρονται περισσότερο για τον αντίκτυπο που έχουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους στην κοινωνία. Αυτά τα άτομα δεν είναι τα καλύτερα στη διαχείριση μιας επιχείρησης, καθώς είναι άτομα που δημιουργούν ιδέες, επομένως συχνά αφήνουν τις καθημερινές λειτουργίες σε όσους είναι πιο ικανοί από αυτή την άποψη.
- Ειδικός
Αυτά τα άτομα είναι αναλυτικά και αποστρέφονται τον κίνδυνο. Έχουν ένα ισχυρό σύνολο δεξιοτήτων σε έναν συγκεκριμένο τομέα που αποκτήθηκαν μέσω της εκπαίδευσης ή της μαθητείας. Ένας ειδικός επιχειρηματίας θα δημιουργήσει την επιχείρησή του μέσω δικτύωσης και παραπομπών, με αποτέλεσμα να έχει πιο αργή ανάπτυξη από έναν επιχειρηματία οικοδόμων.
4 Είδη Επιχειρηματικότητας
Καθώς υπάρχουν διαφορετικοί τύποι επιχειρηματιών, υπάρχουν και διαφορετικοί τύποι επιχειρήσεων που δημιουργούν. Παρακάτω είναι οι κύριοι διαφορετικοί τύποι επιχειρηματικότητας.
- Επιχειρηματικότητα Μικρών Επιχειρήσεων
Η επιχειρηματικότητα μικρών επιχειρήσεων είναι η ιδέα να ανοίξεις μια επιχείρηση χωρίς να τη μετατρέψεις σε μεγάλο όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων ή να ανοίξεις πολλές αλυσίδες. Ένα εστιατόριο μίας τοποθεσίας, ένα παντοπωλείο ή ένα κατάστημα λιανικής πώλησης για τα χειροποίητα προϊόντα σας θα ήταν όλα ένα παράδειγμα επιχειρηματικότητας μικρών επιχειρήσεων.
Αυτά τα άτομα συνήθως επενδύουν τα δικά τους χρήματα και πετυχαίνουν εάν η επιχείρησή τους έχει κέρδος, από το οποίο ζουν. Δεν έχουν εξωτερικούς επενδυτές και θα πάρουν δάνειο μόνο αν αυτό βοηθήσει στη συνέχιση της επιχείρησης.
- Κλιμακόμενη εκκίνηση
Αυτές είναι εταιρείες που ξεκινούν με μια μοναδική ιδέα. Σκεφτείτε τη Silicon Valley. Οι ελπίδες είναι να καινοτομήσουμε με ένα μοναδικό προϊόν ή υπηρεσία και να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την εταιρεία, κλιμακώνοντας συνεχώς την εξέλιξη καθώς περνά ο καιρός. Αυτοί οι τύποι εταιρειών απαιτούν συχνά επενδυτές και μεγάλα ποσά κεφαλαίων για να αναπτύξουν την ιδέα τους και να φτάσουν σε πολλές αγορές.
- Μεγάλη Εταιρεία
Η επιχειρηματικότητα μεγάλων εταιρειών είναι ένα νέο επιχειρηματικό τμήμα που δημιουργείται σε μια υπάρχουσα εταιρεία. Η υπάρχουσα εταιρεία μπορεί να είναι σε καλή θέση για να αναπτυχθεί σε άλλους τομείς ή μπορεί να είναι σε θέση να εμπλακεί σε νέα τεχνολογία.
Οι διευθύνοντες σύμβουλοι αυτών των εταιρειών είτε προβλέπουν μια νέα αγορά για την εταιρεία είτε άτομα εντός της εταιρείας δημιουργούν ιδέες που φέρνουν στα ανώτερα στελέχη για να ξεκινήσει η διαδικασία.
- Κοινωνική επιχειρηματικότητα
Ο στόχος της κοινωνικής επιχειρηματικότητας είναι να δημιουργήσει όφελος για την κοινωνία και την ανθρωπότητα. Εστιάζει στο να βοηθήσει τις κοινότητες ή το περιβάλλον μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Δεν οδηγείται από τα κέρδη αλλά μάλλον από τη βοήθεια του κόσμου γύρω της.
Επιχειρηματίες και Οικονομία
Ένας επιχειρηματίας ενεργεί ως συντονιστικός παράγοντας σε μια καπιταλιστική οικονομία. Αυτός ο συντονισμός λαμβάνει τη μορφή πόρων που εκτρέπονται προς νέες πιθανές ευκαιρίες κέρδους. Ο επιχειρηματίας μετακινεί διάφορους πόρους, υλικούς και άυλους, προωθώντας τον σχηματισμό κεφαλαίων.
Από το 2021, υπάρχουν 32,5 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σε μια αγορά γεμάτη αβεβαιότητα, ο επιχειρηματίας είναι αυτός που μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην εκκαθάριση της αβεβαιότητας, καθώς κρίνει ή αναλαμβάνει τον κίνδυνο. Στο βαθμό που ο καπιταλισμός είναι ένα δυναμικό σύστημα κέρδους και ζημίας, οι επιχειρηματίες οδηγούν στην αποτελεσματική ανακάλυψη και αποκαλύπτουν με συνέπεια τη γνώση.
Οι καθιερωμένες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν αυξημένο ανταγωνισμό και προκλήσεις από τους επιχειρηματίες, γεγονός που συχνά τις ωθεί προς τις προσπάθειες έρευνας και ανάπτυξης. Σε τεχνικούς οικονομικούς όρους, ο επιχειρηματίας διαταράσσει την πορεία προς την ισορροπία σταθερής κατάστασης.
Πώς η Επιχειρηματικότητα βοηθά τις οικονομίες
Η καλλιέργεια της επιχειρηματικότητας μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο σε μια οικονομία και μια κοινωνία με διάφορους τρόπους. Για αρχή, οι επιχειρηματίες δημιουργούν νέες επιχειρήσεις. Εφευρίσκουν αγαθά και υπηρεσίες, με αποτέλεσμα την απασχόληση, και συχνά δημιουργούν ένα φαινόμενο κυματισμού, με αποτέλεσμα όλο και περισσότερη ανάπτυξη. Για παράδειγμα, μετά την ίδρυση ορισμένων εταιρειών τεχνολογίας πληροφοριών στην Ινδία τη δεκαετία του 1990, οι επιχειρήσεις σε συναφείς βιομηχανίες, όπως οι υπηρεσίες τηλεφωνικών κέντρων και οι πάροχοι υλικού, άρχισαν να αναπτύσσονται επίσης, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα υποστήριξης.
Οι επιχειρηματίες προσθέτουν στο ακαθάριστο εθνικό εισόδημα. Οι υπάρχουσες επιχειρήσεις μπορεί να παραμείνουν περιορισμένες στις αγορές τους και τελικά να φτάσουν σε ένα ανώτατο όριο εισοδήματος. Αλλά νέα προϊόντα ή τεχνολογίες δημιουργούν νέες αγορές και νέο πλούτο. Και η αυξημένη απασχόληση και οι υψηλότερες αποδοχές συμβάλλουν στη φορολογική βάση ενός έθνους, επιτρέποντας μεγαλύτερες κρατικές δαπάνες για δημόσια έργα.
Οι επιχειρηματίες δημιουργούν κοινωνική αλλαγή. Σπάνε την παράδοση με μοναδικές εφευρέσεις που μειώνουν την εξάρτηση από υπάρχουσες μεθόδους και συστήματα, καθιστώντας τις μερικές φορές ξεπερασμένες. Τα smartphone και οι εφαρμογές τους, για παράδειγμα, έχουν φέρει επανάσταση στη δουλειά και το παιχνίδι σε όλο τον κόσμο.
Οι επιχειρηματίες επενδύουν σε κοινοτικά έργα και βοηθούν φιλανθρωπικά ιδρύματα και άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, υποστηρίζοντας σκοπούς πέρα από τους δικούς τους. Ο Μπιλ Γκέιτς, για παράδειγμα, έχει χρησιμοποιήσει τον σημαντικό πλούτο του για πρωτοβουλίες εκπαίδευσης και δημόσιας υγείας.
Επιχειρηματικά Οικοσυστήματα
Υπάρχει έρευνα που δείχνει ότι τα υψηλά επίπεδα αυτοαπασχόλησης μπορούν να εμποδίσουν την οικονομική ανάπτυξη: η επιχειρηματικότητα, εάν δεν ρυθμιστεί σωστά, μπορεί να οδηγήσει σε αθέμιτες πρακτικές της αγοράς και διαφθορά, και πάρα πολλοί επιχειρηματίες μπορούν να δημιουργήσουν εισοδηματικές ανισότητες στην κοινωνία. Συνολικά, ωστόσο, η επιχειρηματικότητα είναι ένας κρίσιμος μοχλός της καινοτομίας και της οικονομικής ανάπτυξης. Ως εκ τούτου, η προώθηση της επιχειρηματικότητας αποτελεί σημαντικό μέρος των στρατηγικών οικονομικής ανάπτυξης πολλών τοπικών και εθνικών κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο.
Για το σκοπό αυτό, οι κυβερνήσεις συνήθως βοηθούν στην ανάπτυξη επιχειρηματικών οικοσυστημάτων, στα οποία μπορεί να περιλαμβάνονται οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, τα προγράμματα βοήθειας που χρηματοδοτούνται από την κυβέρνηση και οι επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων. Μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν μη κυβερνητικές οργανώσεις, όπως ενώσεις επιχειρηματιών, θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων και εκπαιδευτικά προγράμματα.
Για παράδειγμα, η Silicon Valley της Καλιφόρνια αναφέρεται συχνά ως παράδειγμα ενός εύρυθμου επιχειρηματικού οικοσυστήματος. Η περιοχή διαθέτει μια καλά ανεπτυγμένη βάση επιχειρηματικών κεφαλαίων, μια μεγάλη δεξαμενή άρτια εκπαιδευμένων ταλέντων, ειδικά σε τεχνικούς τομείς, και ένα ευρύ φάσμα κυβερνητικών και μη προγραμμάτων που ενθαρρύνουν νέες επιχειρήσεις και παρέχουν πληροφορίες και υποστήριξη σε επιχειρηματίες.
Ερωτήσεις για επιχειρηματίες
Το να ξεκινήσετε την επιχειρηματική σταδιοδρομία για να «γίνετε το αφεντικό του εαυτού σας» είναι συναρπαστικό. Αλλά μαζί με όλη την έρευνά σας, φροντίστε να κάνετε δουλεία για τον εαυτό σας και την κατάστασή σας.
Μερικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας:
Έχω την προσωπικότητα, την ιδιοσυγκρασία και τη νοοτροπία να αντιμετωπίσω τον κόσμο με τους δικούς μου όρους;
Έχω την απαιτούμενη ατμόσφαιρα και τους πόρους για να αφιερώσω όλο τον χρόνο μου στο εγχείρημά μου;
Έχω έτοιμο σχέδιο εξόδου με σαφώς καθορισμένο χρονοδιάγραμμα σε περίπτωση που το εγχείρημά μου δεν λειτουργήσει;
Έχω συγκεκριμένο σχέδιο για τους επόμενους «x» μήνες ή θα αντιμετωπίσω προκλήσεις στη μέση της διαδρομής λόγω οικογενειακών, οικονομικών ή άλλων υποχρεώσεων; Έχω ένα σχέδιο μετριασμού για αυτές τις προκλήσεις;
Διαθέτω το απαιτούμενο δίκτυο για να αναζητήσω βοήθεια και συμβουλές όπως απαιτείται;
Έχω εντοπίσει και χτίσει γέφυρες με έμπειρους μέντορες για να μάθω από την πείρα τους;
Έχω ετοιμάσει το πρόχειρο προσχέδιο μιας πλήρους αξιολόγησης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτήσεων από εξωτερικούς παράγοντες;
Έχω αξιολογήσει ρεαλιστικά τις δυνατότητες της προσφοράς μου και πώς θα εμφανιστεί στην υπάρχουσα αγορά;
Εάν η προσφορά μου πρόκειται να αντικαταστήσει ένα υπάρχον προϊόν στην αγορά, πώς θα αντιδράσουν οι ανταγωνιστές μου;
Για να διατηρήσω την προσφορά μου ασφαλή, θα έχει νόημα να αποκτήσω δίπλωμα ευρεσιτεχνίας; Έχω τη δυνατότητα να περιμένω τόσο πολύ;
Έχω προσδιορίσει τη βάση πελατών-στόχων μου για την αρχική φάση; Έχω έτοιμα σχέδια επεκτασιμότητας για μεγαλύτερες αγορές;
Έχω εντοπίσει κανάλια πωλήσεων και διανομής;
Ερωτήματα που εμβαθύνουν σε εξωτερικούς παράγοντες:
Η επιχειρηματική μου επιχείρηση πληροί τους τοπικούς κανονισμούς και νόμους; Εάν δεν είναι εφικτό τοπικά, μπορώ και πρέπει να μετεγκατασταθώ σε άλλη περιοχή;
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να λάβετε την απαραίτητη άδεια ή άδειες από τις αρμόδιες αρχές; Μπορώ να επιβιώσω τόσο πολύ;
Έχω ένα σχέδιο για την απόκτηση των απαραίτητων πόρων και των ειδικευμένων υπαλλήλων και έχω λάβει υπόψη το κόστος;
Ποια είναι τα προσωρινά χρονοδιαγράμματα για την κυκλοφορία του πρώτου πρωτότυπου στην αγορά ή για τη λειτουργία των υπηρεσιών;
Ποιοι είναι οι κύριοι πελάτες μου;
Ποιες είναι οι πηγές χρηματοδότησης που μπορεί να χρειαστεί να προσεγγίσω για να το κάνω αυτό μεγάλο; Είναι το εγχείρημά μου αρκετά καλό για να πείσει τους πιθανούς ενδιαφερόμενους;
Τι τεχνική υποδομή χρειάζομαι;
Μόλις δημιουργηθεί η επιχείρηση, θα έχω επαρκή κεφάλαια για να αποκτήσω πόρους και να την πάω στο επόμενο επίπεδο; Θα αντιγράψουν άλλες μεγάλες εταιρείες το μοντέλο μου και θα σκοτώσουν τη λειτουργία μου;
Συχνές Ερωτήσεις για την Επιχειρηματικότητα
Τι σημαίνει να είσαι επιχειρηματίας;
Ένας επιχειρηματίας είναι ένα άτομο που αναλαμβάνει τον κίνδυνο να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση με βάση μια ιδέα που έχει ή ένα προϊόν που έχει δημιουργήσει, ενώ αναλαμβάνει τους περισσότερους κινδύνους και αποκομίζει τα περισσότερα από τα οφέλη της επιχείρησης.
Ποιος είναι ο καλύτερος ορισμός της επιχειρηματικότητας;
Η επιχειρηματικότητα είναι η διαδικασία ίδρυσης μιας επιχείρησης, από την ιδέα στην υλοποίηση.
Ποιοι είναι οι 4 τύποι επιχειρηματιών;
Μικρή επιχείρηση, επεκτάσιμη εκκίνηση, μεγάλη εταιρεία και κοινωνική.
Ποια είναι τα 7 χαρακτηριστικά των επιχειρηματιών;
Πολυχρηστικότητα, ανθεκτικότητα, ευέλιξία, αντίληψη των χρημάτων, επιχειρηματικό μυαλό, προσήλωση και επικοινωνία.
Συνοψίζοντας
Ένας επιχειρηματίας είναι ένα άτομο που παίρνει μια ιδέα ή ένα προϊόν και δημιουργεί μια επιχείρηση, μια διαδικασία γνωστή ως επιχειρηματικότητα. Η δημιουργία μιας επιχείρησης απαιτεί πολλή δουλειά και αφοσίωση, για την οποία δεν είναι όλοι έτοιμοι. Οι επιχειρηματίες είναι ριψοκίνδυνοι με υψηλά κίνητρα που έχουν όραμα και θυσιάζουν πολλά για να επιτύχουν αυτό το όραμα.
Οι επιχειρηματίες εισέρχονται στην αγορά επειδή αγαπούν αυτό που κάνουν, πιστεύουν ότι το προϊόν τους θα έχει θετικό αντίκτυπο και ελπίζουν να αποκομίσουν κέρδη από τις προσπάθειές τους. Τα βήματα που κάνουν οι επιχειρηματίες τροφοδοτούν την οικονομία, δημιουργούν επιχειρήσεις που απασχολούν ανθρώπους και παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες που αγοράζουν οι καταναλωτές.
Αποποίηση ευθύνης: Το παρόν υλικό δεν περιέχει και δεν πρέπει να ερμηνεύεται ως περιέχον επενδυτική συμβουλή, επενδυτικές συστάσεις, προσφορά ή προσέλκυση για συναλλαγές σε χρηματοοικονομικά μέσα. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η ανάλυση συναλλαγών δεν αποτελεί αξιόπιστο δείκτη για τυχόν τρέχουσες ή μελλοντικές επιδόσεις, καθώς οι συνθήκες ενδέχεται να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου. Πριν λάβετε οποιεσδήποτε επενδυτικές αποφάσεις, θα πρέπει να ζητήσετε συμβουλές από ανεξάρτητους πιστοποιημένους χρηματοοικονομικούς συμβούλους για να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τους κινδύνους. ΠΡΟΣΟΧΗ στην μεταβλητότητα των τιμών των Κρυπτονομισμάτων και στις συναλλαγές CFD καθώς υπάρχουν κίνδυνοι για απώλειες των κεφαλαίων σας.