Η AvaTrade προσφέρει πρωτοποριακές διαδικτυακές συναλλαγές από το 2006. Είναι ένας από τους πιο ασφαλείς μεσίτες στον κλάδο, με 7 άδειες λειτουργίας σε 6 ηπείρους. Προσφέρει μεγάλη ποικιλία περιουσιακών στοιχείων, είναι από τις κορυφαίες πλατφόρμες και παρέχει γενναιόδωρους όρους συναλλαγών.
Από το 2006 η AvaTrade έχει επεκταθεί πάρα πολύ, με περισσότερους από 300.000 εγγεγραμμένους πελάτες παγκοσμίως, εκτελώντας περισσότερες από δύο εκατομμύρια συναλλαγές το μήνα.
Ο συνολικός όγκος συναλλαγών της εταιρείας ξεπερνά πλέον τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια το μήνα. Η προσανατολισμένη στον χρήστη προοπτική της AvaTrade, σε συνδυασμό με την ισχυρή οικονομική υποστήριξη, είναι μοναδική στον τομέα των διαδικτυακών συναλλαγών. Διαθέτει 24ωρα πολύγλωσσα γραφεία υποστήριξης και ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών. Το ευρύ πεδίο εφαρμογής περιλαμβάνει ένα πλήρες φάσμα μέσων συναλλαγών που καλύπτουν, μετοχές, εμπορεύματα, cfd κρυπτονομισμάτων και δείκτες.
Η AvaTrade έχει κερδίσει πάνω από 30 αξιόπιστα βραβεία του κλάδου από το 2009.
Ποια μέσα μπορώ να κάνω trade με την AvaTrade;
Η AvaTrade προσφέρει περισσότερα από 250 μέσα, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 60 ζεύγη νομισμάτων, σημαντικούς χρηματιστηριακούς δείκτες, cfd κρυπτονομισμάτων, εμπορεύματα (όπως χρυσός, ασήμι, ζάχαρη, καφές), ομόλογα, μεμονωμένες μετοχές και ETFs.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλήρη σειρά μέσων πατήστε εδώ.
Πώς μπορώ να ανοίξω λογαριασμό στην AvaTrade;
Το άνοιγμα λογαριασμού με την AvaTrade είναι εύκολο. Απλώς ακολουθήστε αυτά τα 3 βήματα:
- Από την κεντρική σελίδα της ιστοσελίδας, κάντε κλικ στο Εγγραφείτε τώρα και επιλέξτε είτε ένα πραγματικό ή Demo λογαριασμό.
- Συμπληρώστε το όνομα και τη διεύθυνση email σας, επιλέξτε είτε ατομικό είτε κοινό λογαριασμό και κάντε κλικ στο Δημιουργία λογαριασμού.
- Συμπληρώστε και συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής και επαληθεύστε τον λογαριασμό σας.
Τι έγγραφα πρέπει να προσκομίσω για να ανοίξω λογαριασμό;
Για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας θα χρειαστεί να προσκομίσετε τα ακόλουθα έγγραφα:
- Απόδειξη ταυτότητας – Μια έγκυρη ταυτότητα που έχει εκδοθεί από την κυβέρνηση (π.χ. διαβατήριο, ταυτότητα, άδεια οδήγησης), που περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες: όνομα, φωτογραφία και ημερομηνία γέννησης. (πρέπει να ταιριάζει με τις πληροφορίες με τις οποίες καταχωρίσατε τον λογαριασμό σας).
- Απόδειξη διεύθυνσης – Λογαριασμός κοινής ωφέλειας για επαλήθευση διεύθυνσης (π.χ. ρεύμα, νερό, φυσικό αέριο, τραπεζικά στοιχεία – με IBAN, BIC, έγγραφα φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων που εκδόθηκαν από την κυβέρνηση, κινητό ή σταθερό τηλέφωνο, διάθεση απορριμμάτων τοπικής αυτοδιοίκησης, ένορκη δήλωση και υπογεγραμμένο από την Αστυνομία, ένα έγγραφο που επιβεβαιώνει τη διεύθυνσή σας που εκδόθηκε από τον Δήμο) που περιέχει το όνομά σας, τη διεύθυνση και την ημερομηνία έκδοσης – όχι παλαιότερη των έξι μηνών (πρέπει να ταιριάζει με αυτά στα οποία έχετε εγγραφεί).
- Δεν γίνονται δεκτές κανενός είδους επιστολές, αποδείξεις, ιατρικά έγγραφα, έγγραφα πανεπιστημίου ή σχολείου ή δηλώσεις λιανικής για επαλήθευση.
- Όλα τα έγγραφα πρέπει να είναι ευανάγνωστα, εύκολα ορατά και να αναγνωρίζονται με όλες τις γωνίες ευδιάκριτες.
Για καταθέσεις τρίτων, στείλτε έγγραφα και για τα δύο μέρη όπως αναφέρονται παραπάνω μαζί με ένα υπογεγραμμένο Έντυπο POA (Πληρεξουσιοδότηση).
- Λάβετε υπόψη ότι οι πελάτες από ευρωπαϊκές χώρες πρέπει να επαληθεύσουν τους λογαριασμούς τους πριν από την κατάθεση.
Πού ανεβάζω τα έγγραφά μου για επαλήθευση;
Η επαλήθευση του λογαριασμού σας είναι γρήγορη και εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ανεβάσετε τα έγγραφά σας κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό σας AvaTrade. Μόλις συνδεθείτε, μεταβείτε στην ενότητα “Μεταφόρτωση εγγράφων”.
Πώς να ανεβάσετε τα έγγραφά σας:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας με τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας.
- Κάντε κλικ στο κουμπί «Μεταφόρτωση εγγράφων» που εμφανίζεται στην αριστερή πλευρά της σελίδας,
- Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο εγγράφου που ανεβάζετε.
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο του συνημμένου (ένας συνδετήρας). Θα ανοίξει ένα παράθυρο στο οποίο μπορείτε να επιλέξετε το έγγραφο (από τη βιβλιοθήκη του υπολογιστή σας). Κάντε κλικ στο Άνοιγμα και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί Μεταφόρτωση.
- Θα δείτε το εικονίδιο που υποδεικνύει την αλλαγή τύπου εγγράφου (δεν χρειάζεται να ανεβάσετε περισσότερα από ένα έγγραφο ανά τύπο).
Η επεξεργασία των εγγράφων γίνεται εντός 1 εργάσιμης ημέρας (το Σάββατο και η Κυριακή δεν είναι εργάσιμες). Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τη διαδικασία σχετικά με την κατάσταση επαλήθευσης του λογαριασμού σας.
Σημείωση: Όλα τα έγγραφα πρέπει να είναι έγκυρα, καθαρά και ολοσέλιδα αντίγραφα (ορατές και οι 4 γωνίες). Δεν γίνονται δεκτά έγγραφα που φιλοξενούνται σε υπηρεσίες cloud.
Βεβαιωθείτε ότι τα έγγραφά σας είναι αποθηκευμένα στη σωστή μορφή και ότι το όνομα του αρχείου σας περιέχει μόνο γράμματα ή αριθμούς. Τυχόν άλλοι χαρακτήρες θα είναι άκυροι.
Πώς μπορώ να ανεβάσω έγγραφα στον λογαριασμό μου;
Η AvaTrade λειτουργεί σύμφωνα με τα αυστηρότερα Κανονιστικά Πρότυπα. Αυτό απαιτεί από τους πελάτες της να επαληθεύσουν τον λογαριασμό τους. Επομένως, μπορείτε να ανεβάσετε την τεκμηρίωση μόνο μέσω της περιοχής Ο λογαριασμός μου.
Για να το κάνετε αυτό, απλώς ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό βήμα προς βήμα:
- Συνδεθείτε στην περιοχή Ο λογαριασμός μου με τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας.
- Κάντε κλικ στην καρτέλα Μεταφόρτωση εγγράφων στην αριστερή πλευρά της σελίδας.
Για να ανεβάσετε την ταυτότητά σας:
- Επιλέξτε τον τύπο του αναγνωριστικού που θέλετε να ανεβάσετε, κάντε κλικ στο εικονίδιο του συνημμένου, επιλέξτε το έγγραφο από τη βιβλιοθήκη του υπολογιστή σας και κάντε κλικ στο Άνοιγμα.
- Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί Μεταφόρτωση.
Για να ανεβάσετε την απόδειξη της διεύθυνσής σας (λογαριασμός κοινής ωφέλειας):
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο του συνημμένου, επιλέξτε το έγγραφο από τη βιβλιοθήκη του υπολογιστή σας και κάντε κλικ στο Άνοιγμα.
- Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί Μεταφόρτωση.
Θα δείτε το εικονίδιο των μεταφορτωμένων εγγράφων να αλλάζει και – επιπλέον – την ημερομηνία και την κατάσταση μεταφόρτωσης: (για παράδειγμα, «Αναμονή για έλεγχο»).
Aκολούθως θα δείτε εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας την κατάστασή τους.
Η κατάσταση του εγγράφου που ανεβάσατε θα αλλάξει εντός της επόμενης 1 εργάσιμης ημέρας με έγκριση ή απόρριψη ακριβώς δίπλα του.
Ανέβασα τα έγγραφά μου. Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός μου τώρα;
Μόλις τα έγγραφά σας μεταφορτωθούν στη σελίδα Ο λογαριασμός μου, θα δείτε την κατάστασή τους στην ενότητα Μεταφόρτωση εγγράφων.
- Θα δείτε αμέσως την κατάστασή τους, για παράδειγμα: Αναμονή για έλεγχο με τον χρόνο μεταφόρτωσης.
- Μόλις εγκριθούν, θα δείτε ένα πράσινο σημάδι επιλογής δίπλα στον Τύπο εγγράφου που έχει εγκριθεί.
- Εάν απορριφθούν, θα δείτε την κατάστασή τους να έχει αλλάξει σε Απορρίφθηκε και τι πρέπει να ανεβάσετε.
Μόλις μεταφορτωθούν τα έγγραφα στον λογαριασμό σας, η ομάδα επαλήθευσης εγγράφων θα τα ελέγξει και θα τα επεξεργαστεί εντός 1 εργάσιμης ημέρας.
Πώς μπορώ να ξέρω αν ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος;
Προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία των πελατών και να επιταχυνθεί η διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμών, οι πελάτες μπορούν πλέον να δουν την κατάσταση του λογαριασμού τους και εάν τα έγγραφά τους έχουν εγκριθεί ή απορριφθεί και γιατί.
Η Κατάσταση επαλήθευσης λογαριασμού εμφανίζεται στην καρτέλα Μεταφόρτωση εγγράφων (στην αριστερή πλευρά της σελίδας Ο λογαριασμός μου). Μόλις ανοίξετε αυτήν την καρτέλα, θα δείτε στην κορυφή της σελίδας:
- Εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί: (στιγμιότυπο οθόνης) Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί.
- Εάν ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί: (στιγμιότυπο οθόνης) Ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί.
Αφού ανεβάσετε τα έγγραφα στον λογαριασμό σας, η ομάδα επαλήθευσης εγγράφων θα ελέγξει το έγγραφο εντός 1 εργάσιμης ημέρας. Μόλις ολοκληρωθεί, η κατάσταση θα αλλάξει:
- Εάν το έγγραφο εγκριθεί, θα εμφανίσει ένα πράσινο σημάδι επιλογής δίπλα του.
- Εάν το Έγγραφο έχει απορριφθεί, η κατάσταση θα αλλάξει σε Απορρίφθηκε και κάτω από αυτό, θα καθορίσει τι πρέπει να μεταφορτωθεί αντ ‘αυτού ή να διορθωθεί στο μεταφορτωμένο έγγραφο.
Σημείωση: σύμφωνα με την αυστηρή κανονιστική απαίτηση στην οποία είναι υποχρεωμένη η AvaTrade, οι λογαριασμοί που δεν έχουν επαληθευτεί εντός 14 ημερών από την πρώτη τους κατάθεση υπόκεινται σε αποκλεισμό.
Αποποίηση ευθύνης: Το παρόν υλικό δεν περιέχει και δεν πρέπει να ερμηνεύεται ως περιέχον επενδυτική συμβουλή, επενδυτικές συστάσεις, προσφορά ή προσέλκυση για συναλλαγές σε χρηματοοικονομικά μέσα. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η ανάλυση συναλλαγών δεν αποτελεί αξιόπιστο δείκτη για τυχόν τρέχουσες ή μελλοντικές επιδόσεις, καθώς οι συνθήκες ενδέχεται να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου. Πριν λάβετε οποιεσδήποτε επενδυτικές αποφάσεις, θα πρέπει να ζητήσετε συμβουλές από ανεξάρτητους πιστοποιημένους χρηματοοικονομικούς συμβούλους για να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τους κινδύνους. ΠΡΟΣΟΧΗ στην μεταβλητότητα των τιμών των Κρυπτονομισμάτων και στις συναλλαγές CFD καθώς υπάρχουν κίνδυνοι για απώλειες των κεφαλαίων σας.